torsdag 15 september 2016

Nära...


The Eyes of Truth
are always watching you
/Enigma



2 kommentarer:

Malin Ellisdotter H sa...

En av mina absoluta favoriter med Enigma. Tror jag har denna i min blogg sen tidigare, men inte säker.

Passar så bra till bilden på nötväckan (som för övrigt inte är någon favoritfågel för mig, den brukade alltid väcka mig runt 04-tiden varje morgon förra året). Blänket i ögat tillför så mycket i bilden. Uttrycket gillas. Bra!

Mårten Lundgren sa...

Ja, denna låt är även en av mina Enigma-favoriter. Helt klart!
Tyckte den passade så bra till den här bilden, då nötväckans ögon alltid talar sanning. Jo, jag har för mig att du har berättat det där med nötväckan. Har i sommar upplevt exakt samma sak med en svartvit flugsnappare. För mig blev det dock tomt när den plötsligt slutade att sjunga utanför fönstret...